Bebeğim yaklaşık 5 gündür ishal ilk iki gün tam ishal di işe gittiğim için anneme bırakıyorum annem o gün fazla cici bebe vermiş ona bağladım ama sonradan günde 3 kere dışkılama varsa 2 katı 1 ishal şeklinde seyretti sebebi nedir nasıl geçer perşembe günü hastaneye götürebilirim