Çok fazla abartılan bir marka, silikon kaşıkları ilk 1-2 ay kullanabiliyorsunuz sonraları onunla çok minik minik geldiği için yemek bıtmıyor corba dökülüyor. Bir de benım oğlum bızım yedıgımız tabak gıbı olunca yiyor ona ayrı koyunca istemıyor mesela. Bızım yedıgımızı yemek hosuna gıttıgı ıcın öyle sansın diye aynı tabaklara koyuyorum.