iremnazshn hayır kulak tutmaya devam 🤣 ev ortamında ben varsa benim, ben yoksam babanın, baba ve anne yoksa birinin kulağını tutuyor. Kreşe gidiyor, kreş hocasından da bu konuda destek istedim, ancak kreşte böyle bir şey yapmıyormuş direkt uyuyormuş.