Yerfistigininannesi Iyi aksamlar benim anneanemin bi gözü hic görmüyo digeri yuzde 10 raporu da var araba almak istiyorum dayilarim teyzem falan bana alabilirsin dediler riza gosterdiler ama işleyiş nasil bilgisi olan var mi
Deletedmom_114 Yerfistigininannesi Rapor derecesi %90 üstü olunca araba alabiliyorsunuz Bazıları %70 ama ortopedik durum raporu varsa araba alabiliyor eşimde kronik rahatsız raporu var ama araba alamıyoruz
snyck Yerfistigininannesi artık torun alamıyor diye biliyorum ve kimin üzerine ise o kişiden başkası kullanamıyor sadece 1.cil derece yakınlar alabiliyor
nayirnolamaz06 Yerfistigininannesi yüzde 40 ve üstü rapor alanlar engelli katagorisine giriyor ve araba almak için de yüzde 90 olmalı
Yerfistigininannesi Deletedmom_114 siz neden alamadiniz yuzdesi mi az bide peki ben torun olarak alabilir miyim yada annemin adına alip ben kullanabilir miyim
Deletedmom_114 Yerfistigininannesi eşimin raporu %70 %93 tü aslında kurulda düşürmüşler değeri 1.derece kullanabiliyor kızı oğlu torunu kullanamıyor ama yinede belki sistem değişmiştir bilen varsa yazar bakalım
Dimplesbaby %90 ile alabilirsin yoksa almazsın eğer %90 raporu çıkarırsan da annanenin üstüne oluyor 5 seneden önce satamıyorsun bu 5 sene içinde ananeye bişey olursa diğer çocukları da mirasçı sayılıyor arabandan hak sahibi oluyorlar yani
Yerfistigininannesi Dimplesbaby mirasci olup istemeseler sıkıntı yok yani. Bide ben kullanabilir miyim torun olarak
Dimplesbaby Yerfistigininannesi ananenin üzerine alıcaksın sadece kullanmada sıkıntı olmuyor ama eğer 5 yıldan önce ananeye bişey olursa diğer çocukları o arabada hak sahibi oluyor sadece. 5 yıl bekleyip kendi üzerinize alırsanız sıkıntı olmaz
tosbiksmoms Yerfistigininannesi abim de depremde enkaz altında uzun süre kaldığı icin sol bacağında hissiyatsizlik var ve rapor çıkarttı yüzdesi kaç hatırlamıyorum ama şu anda araba araştırıyor ve yılbaşından önce engelli raporuna araba yok diyorlar.
ikiprensannesi53_ tosbiksmoms biz aldık 1 ay oldu veriyorlar yani araba iyice arastirin biz dacia jogger 2023 aldık 500 bine nprmal ücreti 1 milyon üstünde
Aloneeee Yerfistigininannesi engelli aracı alabilmeniz için raporun oranı en az yüzde 40 olmalı. Eğer yüzde 40 olanlarındaysa araç engelli üzerine alınır. Engellinin ehliyeti olması şarttır. Ve aracı ondan başka kimse kullanamaz. Eğer engeli yüzde 90 üzerinde ise aracı vasisi felan kendi üstüne alabiliyor. Ve sadece birinci derece akrabası kullanabiliyor. Yani ben aracı alalı 2 sene oldu şartlar en son bu şekildeydi. Güncel durumu bilmiyorum ancak bayilere de sorabilirsiniz onlar da biliyorlar genelde
ikiprensannesi53_ Aloneeee benim kayinpederimin üstünede alındı ama araba kaynimda duruyor eşim kullanamazmis arabayı öyle diyor kaynim eğer yakalanirsa araba baglanirmis bunun hakkında bilginiz varmı
Birprenscik Yerfistigininannesi %10 ile araba alamazsınız. %90 ve üzeri almadı lazım mı araba alabilirsiniz. Araba için yüzdelik sartlari var.
Yerfistigininannesi Birprenscik yalnis olmus digrr gözü yuzde 10 goruyo demek istemisim sanirim raporu yuzde 90 flaan
ikiprensannesi53_ Yerfistigininannesi yüzde 10 rapor ile araba alınmaz bizde aldık kayinpeder üstüne ama onun raporu 97
fyz81 ikiprensannesi53_ alırken belırlı kısılerın ısımlerı yazdırılıyor o yuzdwn o kısıler harıc kullanılırsa baglanır