Kalppppp şahış şirketi açıyorsunuz sonra başvuru yapıyorsunuz, ürün grubuna göre sitelerin komisyonları değişiyor, yaşadığınız şehirde neyi ucuza bulabiliyorsanız o şekilde düşünebilirsiniz, iade kabul edilmediği için iç giyim çorap vs de olabilir çünkü iadelerde 2 kez kargo ödemiş oluyorsunuz kâr kalmıyor, bir arkadaşım çorap sata sata büyüdü kendi ofisini açtı şuan toptan satış bile yapıyor.