Basak2811 Kızlar merhaba 2 buçuk yaşında oğlum var duş aldı cikiolata yedi sonra uyutmaya çalıştım uyumadı kıvranıyor 3 tane de diş cikariyor tıp merkezine götürdüm doktor gazı var dedi calpol verin dedi gönderdi ağlıyor napmam lazım
Meovvmeovv Basak2811 kayısı varsa biraz suyunu içirin yada direkt yedirin kaka yaparsa rahatlar ya da lavman yapabilirsiniz