7 ayına girecek halen aynı 1 aydır ne çektiğimi bı ben bir Allah biliyor birgün hastayım diye yanıma aldım gece emsin diye o geceden beri alıştı yanıma emzik gibi kullanıyor beni gündüz uykusu da yok doğru dürüst diş geliyomu diye bakıyorum öyle bı belirti de yok hasta olabilir mi acaba ? Sabaha kadar 10 dk da 1 5 dk da 1 uyanıyor bilen yazsın Allah aşkına dişten başka neden uyanır başına gelen var mi