Merhaba kız bebeğim ev dışında markete yada başka yerlerde çok korkuyor sürekli ağlıyor bugün markete gittik başta iyiydi sonra susturamadık çok korktu mecburen bir köşede emzirdim sakinleşsin diye biraz sakinleşti sadece.2 aylık bebekte böylemi olur?