Kızım sakin uyumlu bir kız. Memlekete gittik geldik 1 haftada çok değişti. Acaba orada insan kalabalığında mi degisti bilmiyorum. Hep gidip geliyoruz sonuçta Sinirlenme, ağlama, vurma ve elindekileri yere atma gibi huylar edindi. Acaba atak zamani mi? Sizde durumlar nasıl