Çarşamba günü bebeğim bütün gün emip uyudu akşamına ateşlenmeye başladı. Ateşi düşmeyince acile gittik. Aşıları da henüz yapılmadığı için doktorlar gözlemleyelim dedi. Kanda ya da idrarda enfeksiyon çıkarsa yatış veririz dedi. Tahlillerimiz temiz çıkmıştı. Ateşi bir türlü düşmedi sabaha kadar hastanede bekledik durumu iyi olunca eve gittik. Ateşi düşmeyince tekrar acile gittik ateş düşürücü verip influenza covid testi yapıldı ateşi takip edip eve gönderdiler. Kültür sonuçları için 3 gün sonra gel dediler. E nabızdan kontrol ettiğimde bütün sonuçları temizdi. Biz yine de gidelim dedik bugün bi gittik bebeğiniz covid dediler. Durumu iyi iyileşme sürecinde diyip gönderdiler. Doktor grip diye gelenlerin %90ı covid zaten salgın var dedi. Sizde covidsiniz büyük ihtimalle dediler ne yapmamız gerekiyor diye sorduk bişey yapmayın zaten artık bakanlığına bile bildirmiyoruz covidleri ayakta atlatıyorsanız iyi devam edin normal şekilde dedi gönderdiler.
LÜTFEN SİZLER DE DİKKATLİ OLUN BEBİŞLERİMİZ HASTALANMASIN