ciqdemu benim bebeğimde 13 aylık.Günde yarım saati geçmez izlemesi yemek yerken açıyorum arada.Baba,dede,teyze,kedi,mama,meme,gel gel,aç,al,bitti vs diyebiliyor.Anne vs demiyor.Kalabalık ortamda bulunmak iyi oluyor ya da kendiniz çok konuştuğunuzda da iyi oluyor