Zeydbus benimkide devamli huzursuz bi bebek bende aynı çıkmak istemiyorum. Aglasada durmasa da 2 hafta öncesine kadar cikiyodum çektim kendimi. Annemle aynı mahalledeyiz anneme bile gitmiyorum. Annemin de bu ara kursu var o da gelemiyo. 10 yaşında oglum var onla sohbet ediyom falan. Daha beterdim ama müziğin sesini açıp dinliyorum kizimi alip dansediyo gibi yapıyorum stresim yazaliyo. Zaten uyumuyo iş güç kesinlikle yapamıyorum kirlilerimi makinaya atabilince aksam yemeğini hazirlayabilince şükrediyorum. Oglumda böyleydi gececek diye kendime söylüyorum hersey guzel olacak diyorum yarin büyüdüğünde kucagima almaya çalışınca istemeyecek bile diyorum şükrediyorum