aselada0 laktoz hassasiyeti olabilir benim bebeğim de bu aylarda başladı yeşil kakalar her emme sonrası , bir iki doktora gittik süte alerjisi olabilir dediler bana süt ürünü içeren hiç bir şey yeme dediler ama süt alerjisi değil sütün içinde ki laktoza karşı hassasiyeti varmış 6. Aydan sonra geçti.. tabi zor bir süreç doktora göster canım geçmiş olsun.