10 gün sonra 7 aylık olacak olan bebeme ilk defa bir kere muzla şeftali verdim. Muz dediğim de küçüklerden yarısı kadar. Yani serçe baş parmağınız kadar bile değil. Hazırlarken de bu kadarı da kabız yapmaz heralde diyordum. O gün bugündür bebeğim kabız. Sürekli kaka yapıyor ama çok çok az omu yaparken de ıkınıp ıkınıp duruyor yavrum. Sanıyorum ki bir sürü yapmış. Ama azıcık hep. Günde 4-5 kere kaka yapıyor ama hep böyle bir tatlı kaşığı kadar ve katı☹️ her yemeğe zeytinyağı koyuyorum. Ne yapacağımı şaşırdım nasıl düzelecek