DAkids göz losyonları var onlar için onlarla temizliyorum ben. Düzenli temizlemeniz gerekiyor sürekli akıyor çünkü. Bir de tüylerini düzenli tarayın topak olmasın 😊 topaklanma olursa mantar oluşabilir topakların altında. Ben tüylerini düzenli kestiriyorum tüylerini kestirince daha mutlu oluyor 😊