Nurce Bursa şehir hastanesinde doğum yapan arkadaşlar annenin 1. Ay kontrolünde neye bakıyorlar alttan ve makattan muayene oluyormu hemoroidim oldu sanırım doğumdan sonra onlara bakıcaklarmı nelere bakılıyor bilgisi olan söyleyebilirmi
hilalhsnygt Nurce Ben hemoroid olmadim onu bilemem ama 1.ay kontrolunde alttan kontrol falan olmamıştı benim
betulunmevasi Nurce ben 2 sene önce şehir hastanesinde normal doğum yaptım ama kimse çıkarken 1 ay sonra kontrole gel demedi bende gitmedim
hilalhsnygt Nurce Aslında şöyle ben orda doğum yaptım ama bebegi kontrole çağırdılar sadece bana kimse 1.ayında kontrole gel demedi o yüzden alttan kontrol olmadım diye yazdım
Eceemmm Nurce evet normal doğumdu hastaneden çıkmadan önce son kontrol yaptı doktorum ultrasondan ve alttan muayne sıkıntı olmadığını söyledi taburcu etti