Kızlar bebeğim 2 aylık sürekli hastanelerdeyiz. 3 günlükken enfeksiyon kaptı 3 gün yattık şimdi de düşmeyen sebebi belirsiz ateşi var bugün 3. Günümüz daha ne kadar kalacağımız belli değil öyle üzgünüm ki. Heryeri kan almaktan delik deşik oldu morardı. İlaçlardan gözünü açamıyor sürekli uyuyor😢 hemen atlatalım bu günleri evimize sağlıkla dönelim istiyorum 🙏🏼🌸