Benim bebeğimde gaz sancısı çekiyor malesef biz ilk olarak ‘nurse harvey’s’ kullandık 12 saatte bir 20 damla olucak şekilde bize iyi geldi ama çok kuvvetli değildi daha sonra ‘biogaia’ denedik ama biogaia gaz damlası değil de bağırsak düzenleyici probiyotik olarak kullanılıyormuş, şimdi kızım 1 ay 22 günlük geçen gece çok fazla gazı vardı ‘sab simplex’ aldık iyi geldi, sab diğerlerine göre gazı direk dışarı atmaya yardımcı oluyor eczanenin verdiği bilgi bu şekilde.