Babymom13 Kızlar hangisini kullanıyorsunuz mama olarak? 40 günlük bebeğime prosyneo kullanıyordum. Bı yerde prosyneonun diyet formda olduğunu okumuştum. Sizler ne tercih ediyorsunuz
kartanesi__ Babymom13 aptamil prosyneo kullanıyorum dr un tavsiyesi ile en iyi mama oldugunu içindeki probiyotik bagırsaklara iyi geldigini söyledi diyet falan bahsetmedi 2 aylığız bu arada bu gün kontrol vardı kilo alımı gayet iyi
Nurrrrrr233 Ben doğduğundan beri proseyneo kullandım çok ta memnundum kilo alımı bs çok güzeldi 9 aylık olunca mormal aptamile geçtim ama kabızlık sorunu yaşadığımız için proseyneo ve normal karıştırıp kullanıyorum