Bezini değiştirmemek, üstünü giydirmemek, yaaa herşeye ama herşeye itiraz etmek, günde 1 kere değil, gün içinde yaptığımız her şeyde yaaaa anlatabiliyor muyum bilmiyorum.. doğdupundan beri çok ılımlıyım sevgi ilgi anlayış herşeyi gösterdik, yemin ediyorum sinir krizleri geçiriyor kendini yerlere atıyor boğazı yırtılıyor bağırmaktan, durup böyle bakıyorum ulan ben ne yaptım, neyi yanlış yaptım, ben ne yaşıyorum şu an bir sürü şey düşünüyorum bitmiyor mu bu sendromlar arkadaşlar nolur iyi bişeyler söyleyin bana