Canmete ben yakın zamanda aldım salak gibi sitedeki bilgilere inanıp 1 tog. Bizim ev 24-25 derece evet mesela diyor ki bu sıcaklıkta ince bir zıbın ve üzerine uyku tulumu giydir yatır ama bir geldi tulum incecik yahu. Bayağı mevsimlik tulumlar gibi kalınlığı ben çocuğu nasıl içine zıbınla yatırayım. Şu an içine ince bir pijama takımı giydiriyorum üstüne tulum. Ama kışın soğuğunda mümkün değil tek başına giydirilmez. Sonra gittim lcw kalın tulumlardan aldım e bu sefer de dediğin doğru uyutana kadar çocuk terleyecek içinde suyu çıkıyor. Uyuduktan sonra da giydirilmiyor bu meret. Kısacası bu uyku tulumu konusunda çok dertliyim