Anneler merhaba, oğlum 15 ay 4 günlük hala yürümüyor, emekliyor sıralıyor tutunup kalkıyor desteksiz 1 dk kadar ayakta duruyor sonra oturuyor iki elinden tuttuğumuzda çok güzel yürüyor tam basıyor ayakları yere tek elimden tuttuğumda da ara ara destek sorunu yaşasa da yinede güzel yürüyor ama hala tek başına yürüyemiyor 😔 varmı yapabileceğim birşey tecrübeli annelerim yardımcı olursa çok sevinirim doktor da 18 aya kadar normal diyor ama bilemedim.