Kızlar bugün kontrole gittik bebeğim 16 ay 20 günlük gözünde kayma,yüksek derece astigmat ve hipermetrop var ve doktor gözlük başlattı 2 ay kullanması lazım eğer duzelmezse ameliyat olabilir dedi aranızda bebeği gözlük kullanan varmı yada bu durumu yaşayan varmı süreç nasıl geçti sizinki,gözlüğe nasıl alıştırdınız yardımcı olursanız çok sevinirim.