Melinanazkbr Mekselinabyb ben varım 13 aylık ve sadece mama ve hiç ek gıda almıyor yemek istemiyor 6. Aydan beri ben napayım 😞😞
Ahum Belki boazında ağrı falan var yutmakda zorluk çektiyi için istemiyo. Mamayı yutmak daha rahat. Doktora gittinizmi?
Mekselinabyb Ahum gittim bi sıkıntısı yok sevdiği şeylerden bi dönem uzaklaşabilir dedi. Mamayı kes azaltarak dedi ama yemiyor nasıl kesicem 🥺
Mekselinabyb Asym33 gittim bi sıkıntısı yok sevdiği şeylerden bi dönem uzaklaşabilir dedi. Mamayı kes azaltarak dedi ama yemiyor nasıl kesicem 🥺
Asym33 Mekselinabyb Mesala gece uyuyup sabah uyandiginda aç oluyor sonuçta kahvaltı masasına geçince direk red mı ediyor yemeyi yoksa kalkar kalkmaz mama mı veriyorsunuz sonrasında kahvaltı mi