Ayseeer Kizlar oglum 30 aylik hala emiyo yenidogdugu zamanlardaki gibi yara oldu zeytinyagi suruyorum nemlendirsin diye birz kuruluk var emerken aciyo baksa ne yapabilirim
Hacer-berra Ayseeer aynı durumdayım bebeğim 16 aylık bu hafta rahatsızlandı ağzı dili yara oldu ordan mı geçti bana da bilmiyorum ama ilk doğduğu zaman ki gibi yara krem sürdüm gümüş kapak koydum umarım geçer kremimin adı garmastan
gamzegem Benim de 2 aydır yara ve hiç geçmiyor ucunu emerken koparmış her emdiğinde acıdan gözüm kararıyor gümüş kapak kullanıyorum lansinoh filan sürüyorum geçmiyor emzirmekten soğudum