ranakzrn selamlar 2.5 aylık bebeğim var geceleri güzel uyuyor ama öğlen uykusu uyumuyor kucağımda karnını doyurunca vs uyuyakalıyor yerine yatırdığım zaman 5-10 dk sonra uyanıyor ne yapmam gerek fikir verebilir misiniz
Annebebek7 ranakzrn kucağında bir 15 dk flan uyut sonra yerine koy , bir de eğer erken uyanıyorsa mesela yarim saat sonra uyanıyor sen onu uyandır tekrar uyut , uyutmak için uyandır metodu ben de her yolu deniyorum uzun uyuması için 🥹
Birprenscik ranakzrn senin kokunu istiyor olabilir bir kiyafetini besigine koyduğunda yanına köy kokunla uyur belki
ranakzrn Uykusuz-annee gaz damlası kullanabilirsin doktoruna sorup ben bio gaia kullandim cok iyi öneririm
Northstar28 durmaz gece uyusunda gündüz uyumasın ona da razıyım benimki gece de uyumuyor gündüz de benim uykumu alacağım bir zaman dilimi yok gazdan uyuyamıyor yavrum
ranakzrn durmaz 12-1e kadar uyumasi da güzel masallah belki o zaman uykusunu aliyodur o yüzden uyumuyodur
Uykusuz-annee ranakzrn ins biogaia kullandigimizdan beri oğlum kakasını yapamıyor hep fitille yaptırıyoruz ve devamlı ağlıyor çığrıniyor sancilaniyir ondan şüpheleniyorum bı ara ara verdik baya iyiydi fark vardı gözle görülür şimdi tekrar başladık sabah a kadar gazdan ağladı uyuyamadi ondan şüpheleniyorum internette de çok şikayet buldum aynı şikayetler hep bırakmayı düşünüyorum açıkçası bugün bi denicem vermicem gece nasıl olucak bakalim
iremnurdemir Uykusuz-annee bende biogaia kullandım bitirdim bı tane ama çocuk daha kötü oldu normalden daha çok ıkınmaya daha çok ağlamaya başladı şuan da ıkınıyor ama o kadar değil sanki o damla daha çok rahatsız ediyor gibi geldi çok pişman oldum keşke kullanmasaydm diye gazı yokken bile var gibi hissettiriyordu bende düzenli de kullandım ama belki her bebeğe yaramıyodur
Tomris34 Uykusuz-annee poposuna sürekli vuruyorum uzun uzun sonra çıkartıyor zingo diye gaz çıkartıcı damla var onu da veriyorum siz doktorunuza söyleyiniz iyi bir damla ilacı versin çok zor cidden şu gaz problemi çocuk bu sefer kabız da oluyor
elifhumaa ranakzrn bebekler neden böyle yaa daha sabah dedim eşime keşke gece kesintisiz uyusu bizler gibi dedim cennet ayakkarının altına kolay gelmiyor işte dedi 🥲
ranakzrn elifhumaa aynen öyle valla cok zor hem bedenen hemde ruhen ama her sey cocuklarimiz icin iste
elifhumaa ranakzrn benim bebeğim 3 aylık aynen öyleydi 2 hafta uoldu uyku eğitkmi vereli şu an çok düzenli beyaz gürültü ve emzikle uyutuyorum ben
ranakzrn elifhumaa yaa bende daha kücük diye baslamadim egitime 4 aliktan sonra vermeye baslayin diyolar bakicam artik siz nasil verdiniz birisine danisarak mi kendiniz mi yaptiniz yoksa
elifhumaa ranakzrn çok araştırdım çiçek ailem akademisi var ücretsiz mail gönderiyir ona katılıp baktım kızımla konuştum annecim ben yanındayım senin uyumanı bekliyorum dedim öptüm iyi uykular dedim mızmızlanırsa emziğini tekrar ağzına verip saçını falan sevdik ben burdayım annecim dedim bir de kuş sesi ile ateş böceği ve zil sesi açıyorum bu uygulamanın bebek uyutucusundan çok seviyor kuş seslerini ilk gün 1 saati buldu tabi uyuması ama şu an Max 15 dakikada uykuya dalıyor ilk hafta uyuduktan sonra da yarım saat çalıyordu sonra yavaş yavaş azalttım onu şu an uyur uyumaz kapatıyorum uyurken odada da beklemiyorum art8k alışmasın diye gece de babamız geç geluyir 20′de kalkıyoruz o güzdan duş masaj karın doyurma ve kitap okuma yapıp 21′de yatağa yatıyoruz öyle rutin oluşturdum cocuğumu dinledim biraz rutinlerin arasına kiraz çekirdekli kemeri takmayı da ekledim gece 7 saat kesintisiz uyuduğu oldu iki hafta içinde ki Max 2 saat uyurdu