Seliscee Hanımlar mennun kaldığınız blender seti önerir misiniz mikserli tam takım olarak almak istiyorum fakat hangi marka iyidir bilemiyorum
kahvepres Seliscee arnica cnm kulnyrm suana kdr hic sknti vermdi cok memnunm annmde görmcmde aldi memnunlar
1anne1bebek___ Seliscee Grundig 2,5 yıldır kullanıyorum çok memnunum hazneside gayet iyi bana göre canım netten bak istersen
Minik-1 Seliscee Arçelik kullanıyorum 1000w olandan çok memnunum annemde arzum 600w vardı aparatları tam oturmuyor elle tutuluyor çok yorucu ve hemen bozuldu çırpıcısı