Ben 60ml veriyordum,2 saatde bir ,bebegim ne zaman aciksa sinyallere bakip oyle verirdim.O da 2 saat araliklarla acikiyordu.Sirf bir saat kurmamisdim uyniyorduk ,bazen 6 gibi bazen 7 gibi ,o yuzden saatler farklilik gosteriyodu.Ama iki saat den bir acikiyorudu.Shimdi 4+10 uz.