Kızlar kızım dört yaşında çok yemek seçiyor mesela o kadar çorba yapıyorum sadece mercimek çorbasını içiyor sulu yemekleri asla yemiyor ekmek bandırıp suyunu bazen yiyor peynir zeytin kahvaltılık şeyler yemiyor ne yedireceğimi şaşırdım oysa ek gıdaya geçtiğimizde her şeyden tadım veriyordum ne zaman ki büyüdü anlamaya başladı yemek seçmeye başladı sizce seçmemesi için ne yapabilirim