Kızlar merhaba kızım 1 buçuk aylık emzirdikten sonra gazını çıkarırken bazen kusuyor ve nefessiz kalıyor çok korkuyorum artık paronayak oldum emzirmekten korkuyorum. Hiç yaşayan var mı bu durumu, artık yalnız kalma fobim oldu. Eşim olmadığında elimde kalacak diye çok korkuyorum bir de asker eşim ve nöbetleri oluyor geceleri yalnız kalıyorum