Gldekpnci bnmyavrm 2-3 gün boyunca gece de dahil olmak üzere saat başı kontrol etmenız gerekıyor ki Allah korusun ateş bazen uyurken çıkabılıyor
Drycl46 bnmyavrm carpol verin dedi mi doktorunuz bebeğim 5 aylık her aşı öncesinde carpol verip gittim çok şükür ateşi çıkmadı tabi aşı sonrası da verdim
bnmyavrm Hcrn4242 bebeğim 18 aylık Canm bır ölçek verdim hafif çıkmış gbıydı umarö gece çıkmaz Gldekpnci
Hcrn4242 Karma aşı mı canım bizde yapmadı sizde de olmaz inşallah kontrol et eğer olursa bir çay kaşığı calpol verebilirsin demişti bana ebe
bnmyavrm Karaaslan2 ne zaman çıktı acaba .aşıdam hemen sonra mı akşam mı ?hafif vardı normalde vermezdim ama korktum verdim
Babyspiderman Drycl46 bana da doktor aşıdan sonra ateşi çıkarsa verirsin dedi. Perşembe aşımız var ama ilaç hemen düşürüyor mu ki. Bende mi gitmeden versem :/
Drycl46 Babyspiderman teyzemin 4 oğlu var o söylemişti ver diye her ihtimale karşı aile hekimimiz de öyle yap dediği için bende her aşı öncesi carpol verip gidiyorum deneyin isterseniz hatta aşı öncesi sorun içinize sinmezse
Yasse1208 Bizim menenjit aşısının 2 dozunda da ateş yaptı, ikisinde de aşıdan tam 12 saat sonra gibi ateş oldu ama her çocukta aynı olmayabilir tabi
Drycl46 bnmyavrm aşı sonrası ateş diye bir post attığınız için söyledim verip vermemek sizin tercihiniz neyse geçmiş olsun