Ebrk bide bisi paylaşmama karakteri de öyle olabilir bebekler şimdiden belli ediyor karakterini huyunu suyunu bazı insanlar paylaşmayı sevmez bu kötü bisi değil karakteri öyle benim gorumcemin oğlu 4 yaşında hiç bir oyuncagini veya başka bisisini kimseye vermez çocuğun huyu bu bazı insanlar da var paylaşmayı sever