Deletedmom196 Ben başvurdum emin evime peşin olarak 10 bin verdik başvuru onaylandı her ay çekiliş var dedi tam 6 ay bekledik ismimiz çıkmadı eşim zaten onlarla konuşuyodu bizim isim çıkmadı falan diye bize sabırlı olun çıkacak dediler 2 ay daha bekledim ama çıkmayınca maddi sıkıntım vardı paramı almak istiyorum dedik ve şubeye gittik şöyle bi durum var ismimiz de çıkmıyo paramızı geri alabilirmiyizdedik onlar bize 8 ay olmuş daha 1 kere bile çekilişe girmediğimizi söylediler ve paranızı da geri alamazsınız para yanmiş dediler resmen çekilişe katılıyorsunuz diye bizi oyaladılar para kopardılar insanları dolandırıyorlar bizzat ben şahit oldum buna ama siz bilirsiniz ben uyarıyımda