Hanımlar Merhaba maksat muhabbet olsun hem merak ediyorum iki çocuk arasında idael yaş aralığı sizce nedir deneyimli anneler fikir verebilir mi 3 yaşı gecik bir yaş aralığı olan iki çocuk arasında zorlukları elbette vardır fakat iyi taraflarında olduğunu düşünüyorum şimdiden teşekkür ederim 😊🥰