ebruuu0 Bebeğim 18 günlük bugün biraz burnunun tıkandigini hissetim hırıltı var gibi aspiratöru ne zamandan itibaren kullanabiliriz
Ftsyckk ebruuu0 serum fizyolojikten 1 damla damlatmıştım ben yumuşayınca açılmıştı aspiratöre gerek yok demişti doktor. İlk 1 ay öyle tıkanınca serum fizyolojik kullandım sadece
nursemomy Ben haftasına kullanmıştım . Tıkanıklıktan uyuyamamıştı. minnoş burnundan koca koca sümükler çıkmıştı😅