Kızlar benimki şu aralar çok mızmız, dişleri çok kaşınıyo sanırım onunda etkisi var. Birde uykusu olduğu halde uyumuyor direniyor bu ayda atak mı var nedir? Bütün uyku sinyalleri var ama yatırınca bi iki dk ağlıyo sonra susuyo 15 20 dkda felan dalıyo, bazen bırakıyorum ne zaman isterse o zaman uyusun diye ama yine mızmız oluyo şu aralar gecede gündüzde uykularımız bi gün düzenli olsa bi gün düzensiz :( artık uzun süre oturabiliyor ama kendi henüz oturamıyor, oturmaya çabalıyor ancak yarıya kadar kalkıyo geri düşüveriyo :) emekleme gibi çabası yok bazen geri geri emekliyo ileri gideceğinde bazen sürünüyo :) hala ek gıdayı tam yemiyor beğenmezse bee bee diyo çıkarıyo pütürlü olunca hele direk midesi bulanıyo kusacak gibi oluyo :) iyi yönleride var bababa dedede dadada vakvakvak diyo :) mama içmek istediğinde emm diye ağlıyo en sevdiğim yönü :) sonra kucağa gelmek isteyince kollarını uzatıyo :) bugün ilk defa babası kapıdan çıkınca ağladı ikimizde şok olduk yani artık babasının gittiğinin farkına mı varacak nolacak :) sizde neler var :)