Saçma bir soru olacak belki, her bebeğin gelişimi farklı sonuçta ama…
Bebeğinizin yediği ek gıda ne kadar oluyor?
Hep ne yediği sorulmuş. Onları çözdük şükürler olsun ama ne kadar yemesi gerekiyor bilmiyorum.
7.5 aylık kızım. Bir kahve fincanından fazla yemiyor yoğurdu da sebze meyve çorbayı da. Mesela 1 yumurta sarısı demişti doktor bizimki yarısını zorla yiyor. Ekmek yemeğe başlayabilir dedi ee minnacık 3 parça. Normal mi bu az mı? Doktor zorlama sakın dedi diye ısrar etmiyorum ama kuş kadar yemekle nasıl ilerleteceğiz bilmiyorum.
Anne sütü alıyor hala bu arada.