asya202311 Kızlar 27 günlük bebeğimin yüzü çok kızardı ve kabarcıklar çıktı krem kullanmalı mıyım sizce bir zararı olur mu
Cekiyorum_Gulumse asya202311 doktora gitmelisin .. krem verirse tabii kullanmalısın. Kendi kafana göre bir şey kullanmayı soruyorsan asla kullanma. Belki alerjiktir çıkanlar
uykusuzanne60 Benim bebeğim de 3 ay 24 günlük birkaç haftadır var, isilik değil kabarcık şeklinde. Egzama büyük ihtimalle doktor öpüyorsaniz olabilir demişti ama bence alerji çünkü haftalardır geçmiyor.