gokcekus61 Arkadaşlar merhaba 7 gün önce dogum yaptım bugun bana bişe oldu sıtma tuttu göğüslerim sızlıyor sizce sebebi ne olabilir
isufumveben Göğüs sızlamasi şeklinde değil de donuyormus gibi üşüyerek geçirdim ben Ağustos sıcağında, sabaha karşı donuyordum üstüme birkaç kat pike yorgan ne vrsa atiyordun anca kendime geliyordum ilk 1 ay yaşadım birkaç kez