DamlaKck Deletedmom196 Yaptırmadım ama yaptırmayı düşünüyorum. Çocuk doktorumuz İlker Bey’i tavsiye etmişti. Burada bekleyeyim.
galadriel Deletedmom196 Biz yaptırdık dr mustafa beye memnun kaldık cok ilgili wp den fotoğraf attık her gün anında cvp yazıyor sadece kanaması oldu biraz onun dışında rahattı 600-700₺ bişi verdik .2 ay önce yaptırdık
Deletedmom196 DamlaKck ne zaman yaptırmayı düşünüyorsunuz bende yaptıracağım ama doktorlarını hiç.bilmiyorum
Tazeanneee MiracAlpinveUmutunAnnesi ben 5 ay önce yaptırmıştım 600₺ şimdi ne kadar oldu hiçbilmiyorum
Tazeanneee Deletedmom196 evet çok memnun kaldım görümcemde yaptırdı onun oğlu büyük olduğu için doktor genel anestezi yaptı ona benim oğluma o bölgeyi uyuştırdu bilgili Bi doktor her hastaya göre farklı yönlendiriyor
DamlaKck Deletedmom196 Aslında ben doğduğunda yaptırmak istemiştim ama biraz karışıklıklar oldu ve bu zamana kadar bekledik. Oğlum 9 ay 10 günlük. 1 yaşını doldurmadan yaptırmak istiyorum.