Alıntı;;;
Merhaba size Dünyada tek olan ikiz çocuklarımız sma tip2 ölümcül kas hastası Aysima ve Nursima için yazıyorum. 7 yaşında ve cok gec teshis konulan kızların yaşayabilmeleri için sizin desteklerinize ihtiyaçları var.İkizler herseyin farkında tek istekleri bir an önce dubaide bulunan zolgensma tedavisine kavuşabilmek.✈️ İKİNCİ VE SONUNCU VALİLİK İZNİMİZİN BİTMESİNE SON 4 AY KAMPANYA HENÜZ %15 İMKANSIZ OLARAK GÖZÜKEN KAMPANYAMİZDA EN UFAK DESTEGİNİZ BİR UMUT OLABİLİR. BU HAYATTA ÖĞRENDİKLERİ SEY İMKANSIZLIK OLMASIN DİYE LÜTFEN SESİMİZE SES OLUN 🥹 @ikizlere_umutol
Küçük bir bağış veya bir paylasim veya canlı yayin konuğumuz olarak kızlarımıza umut olur musunuz ? …..🤍
❗️➡️ VALİLİK ONAYLI ⬅️ ❗️
İŞ BANKASI TL İBAN
TR67 0006 4000 0018 9002 1146 94
ALICI:NURSİMA ÖNER
AÇIKLAMA:AYSİMA & NURSİMA
🇩🇪
Alıcı: Asya Hilfsorganisation eV IBAN:DE52 4306 0967
1204 4131 86 Swiftcode /
BIC: masiGLamasi
VADAFONE TURKCELL HATLARDAN
AYSİMA-NURSİMA BAĞIŞ YAZ 5331 E GÖNDER 1 SMS( 20 TL) BAĞIŞLA İKİZLERE UMUT, NEFES OL🙏
Lütfen görmezden gelmeyin sabitlerseniz bir çok smali bebeğe çocuğa destek çıkan olur belki🌼🙋