@"Biberdolmasi"benim oğlumda 4 aylıkken öyleydi ama 8 buçuk aylıkken ilk dişi çıktı sonra da hep huzursuzdu geceleri ağrı yapıyo diye baya ağlıyodu bence acele etmeyin şuan bebeğinizin en tatlı zamanı yeni yeni gaz sorunu da bitmiştir onun şimdi hem 🥰