Kızlar 104 kilo ile başlamıştım, 1 ay diyetisyen eşliğinde 97 ye kadar indim daha sonrasında bırakmak zorunda kalmıştım 98.5 olmuştum şimdi tekrardan çok güzel bir diyetisyen önerisi ile başladım ve çok da azimliyim inşallah böyle devam eder şu an 95.5 olmuşum mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim 1.5 senedir 120 lerden ilk defa 95 i gördüm bu bile beni mutlu etti 😊 1 senelik kontrol paketi aldım 1 sene gideceğim inşallah 🙏
Diyet arkadaşı arayan varsa birbirimize destek olabiliriz