Kızlar merhabalar doktorumun tavsiyesiyle bu ilaca başladım kutuda 26 beyaz 4 yeşil renk hap var normalde doktorun söylediğine göre ilk yeşil hapta regl olmam gerekiyordu ama bende ilk kutunun 18. Gününde lekelenme tarzında başladı başlarda kahverengi leke gibiydi çok az geliyordu ama ikimci kutunun 20. Günündeyim hala devam ediyor ve artık kırmızı renkte daha yoğun kanama şeklinde aranızda böyle bişey yaşayan varmı ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ilk kez kullanıyorum normal mi yoksa anormal bi durum mu yardımcı olabilirmisiniz 🙂