Kuzeymomss Kızlar tavuk kanat yapacağım yeni aldım nasıl pişirme gerektiğini bilmiyorum, yardımcı olur musunuz?
Serapsfb Kuzeymomss tavuk kanar ayari var zaten ona ayarlayin belli bi dk dan sonra cevirmenizi isticek zatenn ama fazla pisirmek isterseniz sureyi uzatabilirsiniz
Elvnkaratas Kuzeymomss bendeki ixomi de tavuk kanadı ayarı var çift kat 25 dk ama ben iyice çıtır olsun diye süreyi ve sıcaklığı yükseltiyorum sonlara doğru ve çeviriyorum güzel oluyor bazen de manuel ayarda yapıyorum oda iyi oluyor
Ayferde Kuzeymomss tavuk moda olur 200 derece 20 dk falan oluyor zaten birde sakın makinaya koymayın benim eşim ben yokken koymuş o siyah yüzeyi soyuldu soyulan yerlerde paslanıyo kuruyunca yağlı kağıt kullanmak zorundayım şuan nasıl değişir çözümü nedir bilemedim
Kuzeymomss Nacafa 3.5 litre olan fakat tavuk programı var. Kaç dakika kaç derece pişirsem güzel olur?
Ezonunannesi2012 Kuzeymomss tavuk programı varsa kendi otomatik olarak ısıyı ve süreyi ayarlıyor zaten
Kuzeymomss Ezonunannesi2012 Öyle mi. Hiç bilmiyordum, işten eve gidiyorum hemen buradan öğrenmiş olayım dedim. Teşekkür ederim
Kuzeymomss Elvnkaratas Ya çift kat Manuel ayarda 25 dakika yaptık ama hala çiğdi. Dereceyi nasıl ayarlıyorsunuz, birde Manueli değiştiriyor musunuz?
Kuzeymomss Ayferde Yıkanılabilir ama orası ki, arkadaşım da kullanıyor o da hep makine de yıkıyor hiç birşey olmadı. Sizinkinde birşey olabilir mi, aldığınız yer ile bir iletişime geçin bence
Elvnkaratas Kuzeymomss evet çift katta 25 ayarına geldiğinizde ortaya basmadan döndürün yükseliyor ayar Manuel’de de dakikayı da ısıyıdaaa döndürerek değiştirin