Admsavalanli Kizlar merhaba bebegim 20 gunluk.erkek bebek.cis yaparken pipisi kalkmiyor bu normalmi?bilmedigimden soruyorum.yani boylemi olmasi gerekiyor yoksa sorunmu var?normaldede kalkmiyor hep asagi dogru..lutfen cevap verin
Cekiyorum_Gulumse Admsavalanli bende tecrubesizim bu konularda ama ben yaparken gördüğümde hep havaya doğru kalkıyor çiş yaparken. Hatta bezini açtığımda eğer öyleyse ya kapatıp bekliyorum yada acele ediyorum Bez çok doluysa yoksa üzerime yapiyor
DrkAyz Admsavalanli Oğlum 7 aylık bizimde genelde kalkık oluyor yaparken doktorunuza sorun bi isterseniz belkide bişey yoktur daha çok küçük çünkü 🥹
Admsavalanli Benim oglumda oyle degil canim hep asagi cis yapiyor anlatamiyorum belki ama normal gibi gelmedi bana
Cekiyorum_Gulumse Admsavalanli ne demek istediğini anladım canım 1 aylık kontrolünde sor bence doktorunuza