HaticeY Gizemege benimki de 52 günlük gece hep ıkınıyor uyuyamıyoruz bildiğin 🙄 gerilip duruyor bi şekilde uyandırıyor kendini. Kundak denedim hiç sevmedi zaten
ZeynepAdam Gizemege acıkma ya da gaz birikmesi olabilir. Besleyin ve gaz çıkartıp uyutmayı deneyin derim. Bizimde oluyor çünkü
Mltmokty HaticeY bizde öyleydi canım mosmor oluyordu ıkınırken gazdan mış hep metsil kullanıyoruz çok şükür biraz rahatladk