1anne1bebegi yani 6 ay olmuştur kontrol ettireli ama taşındım ve bayağı ağırlık kaldırdım. Daha önce de ağırlık kaldırıp kontrole gitmiştim kayma olmamıştı, taşınmadan sonra da olmamıştır diye düşündüm. Fakat ilk 2 hamileliğimdeki semptomları yaşıyorum sanki. Sık idrara çıkma , sanki göğüs ucum kararıyor gibi … inşallah üşütmüşümdür gece ve ondan dolayı sık idrara çıkıyorum dur 🤦🏻♀️