gizemSm benim kizimdada yüksek çıkmıştı belirli araliklarda baktılar yükselme vs oluyormu diye doktor yatiricam eğer yükselirse dedi çok şükür yükselmedi hafif düşünce yatırmaya gerek duymadı Allah şifa versin bende senin gibi demiştim çocuğumu bırakıp gitmem o zaman benide taburcu etmeyin dedim ama gerek kalmadı inş sizede gerek kalmaz canım