Kızlar bebeğim ateşlendi elimde calpol surup var fakat 5 ay oldu açalı kullanmak istemiyorum alırken direk eczaneden 80 liraya almıştım doktora yazdirmamistim ..reçete ile alirken daha düşük fiyat oluyor mu devlet karşılıyor mu bileniniz var mı ona göre doktora götürüp reçete alacağım eğer karşılamaz ise direk eczaneden temin edeceğim bilgi verirseniz çok sevinirim